ZF Branduri româneşti, Constanţa. Laurenţiu Bănescu, cofondator - Berea Zăganu: Promovarea din vorbă în vorbă ajută businessurile fără resurse la început

Autor: Georgiana Mihalache 06.10.2018

Microberăria Zăganu, un business de bere artizanală înfiinţat în urmă cu cinci ani, a pornit ca alternativă la berile indus­tri­ale din piaţă, iar Laurenţiu Bănescu, unul dintre fondatorii companiei, spune că nu a avut buget de promovare la început, ci s-a bazat pe promovarea făcută de consumatori.

„Am zis să creăm un brand cu care să pro­vo­căm ceea ce înseamnă bere în Româ­nia. Suntem doi prieteni care am pornit cu o idee, am avut un buget limitat pe care l-am investit în facilitatea de producţie, iar nu­me­le berii a mers din vorbă în vorbă şi este cel mai bun mediu de promovare pentru busi­nes­su­rile care nu au resurse la înde­mână“, a spus Laurenţiu Bănescu. El a fost prezent la con­ferinţa Bran­duri româneşti, organizată de ZF cu sprijinul Raiffeisen Bank România la Constanţa.