ZF Branduri româneşti, Constanţa. Zoe Ghiuri, fondatoarea Cramei Rasova: Creativitatea este cea mai importantă resursă pentru dezvoltarea unui brand

Autor: Georgiana Mihalache 08.10.2018

♦ România a produs anul trecut 4,3 milioane de hectolitri de vin şi este pe locul cinci în topul celor mai mari ţări la producţia de struguri din Uniunea Europeană, după Italia, Spania, Franţa, Germania şi Portugalia.



Companiile locale aflate la început de drum pot concura cu firmele multinaţionale care au bugete mari de promovare dacă dezvoltă brandul în mod creativ, susţine Zoe Ghiuri, antreprenoarea care în urmă cu patru ani a pus pe piaţă brandul de vin Crama Rasova. Ea a fost prezentă la evenimentul Branduri româ­neşti, organizat de ZF cu spri­jinul Raiffeisen Bank Româ­nia la Constanţa.

„În competiţia cu multi­na­ţio­nalele nu fac dife­renţa bu­getele, ci creati­vitatea este re­sursa cea mai importantă. Au fost şi bugete cheltuite de­gea­ba. Când se combină cu crea­tivitatea, rezultatul se vede altfel“, a spus Zoe Ghiuri.