Softul a fost de vină: ING Bank susţine că a remediat problemele apărute în sistem privind dublarea unor tranzacţii realizate cu cardul

Autor: Cristina Bellu 09.10.2018

ING Bank România a remediat problemele apărute în sistem în cursul zilei de luni, 8 octombrie, privind dublarea unor tranzactii realizate cu cardul si procesate in ziua respectivă, toate operaţiunile fiind corectate şi sumele fiind reglate până la ora 21.00 ale aceleiaşi zile.

“Banca a identificat situatiile urgente ale unor clienti si a discutat cu acestia pentru a corecta tranzactiile si a regla punctual contul clientilor cat mai repede cu putinta. Eroarea a fost confirmata ca fiind una operationala, fara impact asupra altor procesari ale bancii. Clientii nu vor suporta costuri in urma acestei situatii, in comisioane sau taxe.”, spun reprezentanţii ING.

În urma acestei situatii a crescut considerabil volumul de trafic in platforma de internet banking ING Home’Bank, ceea ce a dus la un acces mai dificil in aplicatie.

“ING Bank regreta sincer disconfortul pe care clientii l-au resmitit in aceste ore si ia masurile necesare pentru a preveni astfel de incidente pe viitor.“