Banca Transilvania se aliază cu UiPath şi Druid pentru a schimba industria: BT va folosi în activitatea angajaţilor platformele dezvoltate în domeniul inteligenţei artificiale de primul unicorn românesc

Autor: Mediafax 15.10.2018

Banca Transilvania va folosi în activitatea angajaţilor platformele dezvoltate în domeniul inteligenţei artificiale de primul unicorn românesc din IT, UiPath (RPA - Robotic Process Automation), şi de compania locală Druid (enterprise chatbots), potrivit informaţiilor transmise de bancă.

Cei peste 7.000 de angajaţi ai băncii vor putea interacţiona cu inteligenţa artificială, prin conversaţii ghidate sau naturale, folosind NLP (Natural Language Processing), pentru suport în activitatea de zi cu zi. Ca rezultat al colaborării cu UiPath, liderul global în domeniul RPA şi Druid,

Banca Transilvania are în echipă, în cadrul Direcţiei resurse umane, un robot care ajută cu informaţii angajaţii, prin intermediul chat-ului. BT a lansat în premieră în comunicarea băncilor din România doi chatbots pentru oferirea de informaţii online către clienţii săi persoane fizice şi companii, Livia şi Raul. „După lansarea celor doi chatbots care ne ajută să oferim informaţii non-stop clienţilor, ne bucurăm să venim cu soluţii inclusiv pentru echipa BT, pentru a avea mai mult timp pentru activităţi cu valoare adăugată.

ce aduce colaborarea cu UiPath şi Druid, businessuri născute în România, este un pas firesc pe care îl facem la BT, pentru a creşte o echipă de angajaţi virtuali care integrează tehnologii inovatoare şi care ajută echipa în activitatea zilnică“, susţine Ömer Tetik, directorul general al Băncii Transilvania.