Conferinţa „România 100 de ani de business“, Timişoara. Cătălin Olteanu: România trebuie să pună pe harta un produs unic, care să susţină economia locală, aşa cum a făcut Nokia în Finlanda. „Eu văd Timişoara-Arad ca un hub regional. Este o chestiune de timp până când oamenii din jur vor veni aici.“

Autor: Mădălina Dediu Panaete 18.10.2018

Cătălin Olteanu-Heel, director general tehnic şi investiţii al Retim Ecologic Service, companie timişoreană specia­lizată în servicii de salubrizare şi colectare a deşeurilor, spune că România are nevoie de un start-up care să creeze un produs unic, dorit de toată lumea la nivel global, iar acest lucru ar putea să susţină economia locală.

„Finlanda a trăit din Nokia prin simplul fapt că acea companie devenise numărul unu în telefonie mobilă. Mi-aş dori să avem şi noi un start-up care să pună România pe hartă cu un produs pe care nu-l are nimeni. Am învăţat la marketing că trebuie să avem o ofertă unică de vânzare. Nu-mi dau seama care este oferta unică de vânzare a României. Aş vrea să avem un produs românesc, să inventeze cineva ceva aşa cum a făcut Traian Vuia, să fie un om care să creeze un produs pe care să şi-l dorească toţi şi să fie al nostru“, a declarat managerul în cadrul conferinţei „România 100 ani de business. Cum trecem de la idee la business. 100 de idei să creştem“, organizată la Timişoara de ZF cu sprijinul Băncii Transil­vania şi al companiei de consultanţă şi audit EY România.