F64, cel mai mare retailer românesc de echipamente foto, a ajuns la 66% vânzări în online

Autor: Răzvan Botea 19.10.2018

Vânzările online ale companiei F64, cel mai mare jucător de pe piaţa locală de retail echipamente foto-video, au ajuns să aibă o pondere de 66% din totalul vânzărilor, însă studiile companiei arată că majoritatea clienţilor decid să facă o achiziţie online doar după ce ajung şi testează echipamentele dorite în showroomul F64.

Afacerea F64 este un business care a luat naştere mai întâi dintr-o pasiune personală, iar mai apoi din dorinţa de a sprijini comunitatea restrânsă de fotografi la acel moment. În toţi aceşti ani, ne-am dorit ca fotografia să devină o formă de exprimare pentru cât mai multe persoane, iar noi să fim cei care oferă sprijin nu doar pentru alegerea unui echipament, ci şi pentru utilizarea acestuia cu maximum de rezultate.”, a spus Marian Alecsiu, cofondator F64.

Cele mai căutate produse au fost obiectivele, aparatele DSLR şi camerele mirrorless, cu aproximativ 50% din totalul vânzărilor.

Obiectivul pe termen lung al companiei este poziţia de lider european în furnizarea de echipamente foto-video, F64 vizând abordarea progresivă a unor noi pieţe. Această strategie va fi susţinută de dezvoltarea reţelei naţionale de magazine fizice, urmată apoi de extinderea regională.