Jacob Kripp, proprietarul Cramei Stirbey: O poveste autentică în spate şi soiurile autohtone sunt cheia în domeniul vinurilor

Autor: Georgiana Mihalache 22.10.2018

Tinerii antreprenori trebuie să mizeze pe autenticitatea dată de produsele tra­di­ţio­nale româneşti care atrag cum­părătorii de pe pieţele externe, iar po­vestea din spa­tele unui brand este un as­pect important în decizia de a cumpăra un produs, mai ales în industria vinului, a sus­ţi­nut Jacob Kripp, proprietarul Cramei Ştirbey.

„Calitatea produsului, soiuri autoh­to­ne şi o poveste autentică în spate sunt cheia în domeniul vinurilor. Pentru a intra pe nişe în străinătate ar trebui să adap­tăm un program de promovare care ne lipseşte şi pe care aproape toate ţările pro­ducătoare de vinuri îl finanţează cu zeci de mili­oane de euro anual“, a spus Jacob Kripp, prezent în cadrul conferinţei Bran­duri româneşti, organizată de Ziarul Financiar.