Şeful Allianz-Ţiriac: Ponderea asigurărilor nonauto şi de viaţă creşte vizibil la nivelul portofoliului nostru. Vânzările şi profitabilitatea au urcat cu două cifre în S1 2018
Businessul cu asigurări nonauto şi de viaţă creşte considerabil la nivelul Allianz-Ţiriac, cea mai mare companie de asigurări la nivel local, iar în prima jumătate a acestui an atât numărul de clienţi, cât şi valoarea vânzărilor şi profitabilitatea s-au majorat cu două cifre, a declarat Virgil Şoncutean, directorul general al Allianz-Ţiriac, pentru ediţia din acest an a Anuarului Financiar, care va apărea în această toamnă.
„În prima jumătate a acestui an, Allianz-Ţiriac a înregistrat o dinamică pozitivă la nivelul bazei de clienţi, înregistrând evoluţii pozitive atât topline, cât şi de bottom line. Mixul de business s-a îmbunătăţit - ponderea asigurărilor nonauto şi life este în creştere vizibilă. Am înregistrat creştere double digit (de două cifre - n. red.) atât a bazei de clienţi, a vânzărilor non-auto şi life, cât şi a profitabilităţii“, explică Virgil Şoncutean.