MasterCard şi Carrefour au lansat un serviciu de plată în rate în premieră pentru piaţa de food retail

Autor: Alex Ciutacu 25.10.2018

Compania de tehnologie Mastercard lansează împreună cu Carrefour România, unul dintre cei mai mari retaileri de pe piaţă, un serviciu denumit „Plata în Rate”, care le permite clienţilor să plătească produsele într-un sistem de rate, potrivit unui anunţ al celor două companii.

Serviciul Mastercard, lansat în premieră mondială în România la finalul anului 2016, le oferă clienţilor care deţin carduri Mastercard, emise de băncile partenere în program, posibilitatea de a plăti în rate direct la POS în mai multe locaţii din ţară, indiferent de banca cu care lucrează magazinul respectiv.

 „Încă de la început, serviciul ‘Mastercard – Plata în Rate’  a fost adoptat rapid de consumatorii români: 1 din 3 posesori de carduri Mastercard eligibile pentru acest serviciu a optat pentru această metodă de plată. Nu poate decât să ne bucure o astfel de rată de adopţie care demonstrează utilitatea serviciului oferit de Mastercard şi relevanţa lui pentru consumatorii români, unii dintre cei mai interesaţi consumatori la nivel european de noile tehnologii şi de modul în care acestea le pot face viaţa mai uşoară.”, a declarat Mihaela Ciupală, director product management, Mastercard România.

Clienţii Carrefour vor putea opta începând cu luna octombrie pentru plata în rate a produselor achiziţionate cu cardurile Mastercard înrolate în serviciul Plata în Rate. Potrivit explicaţiilor companiei, la casă, după inserarea codului PIN, terminalul de plată va afişa opţiunile disponibile pentru plata în rate, în funcţie de configuraţia cardului. Sistemul le permite clienţilor să programeze ciclul de plăţi şi să obţină beneficii.

„Impactul în rândul clienţilor este semnificativ, mai ales prin proiecte care au stimulat plata cu cardul sau contactless şi ne bucurăm că vom putea scala acest efect pozitiv lansând programul Mastercard – Plata în Rate. Ne  concentrăm eforturile pe calitatea serviciilor pe care le oferim clienţilor noştri şi pe inovaţie, oferind multiple instrumente de plată, pentru o experinţă cât mai bună la cumpărături, punându-le la dispoziţie tehnologii de ultimă generaţie în retail. De exemplu, am introdus deja case de marcat Self Check-out în peste 15 unităţi, hipermarketuri şi supermarketuri, clienţii având posibilitatea de a scana şi plăti singuri produsele. Toate aceste facilităţi le permit clienţilor noştri conectaţi la noile tehnologii să-şi plătească cumpărăturile extrem de rapid şi sigur.”, a explicat Alexandra Pescaru, Manager Sector Servicii, Carrefour România.