Huawei: Veniturile din gadgeturi aproape că s-au dublat în acest an în România. Ne-am depăşit toate ţintele

Autor: Adrian Seceleanu 31.10.2018

Numărul de precomenzi pentru noul smartphone Mate 20 Pro, noul vârf de lance al gigantului chinez în lupta cu Samsung şi Apple de pe segmentul premium, a fost mai mare cu 50% decât pentru modelul anterior.



Gigantul chinez Huawei, unul dintre cei mai mari produ­cători de smartphone-uri din lume, a înregistrat în 2018 o creştere de aproape două ori a veniturilor din vânzarea de smartphone-uri şi a altor produse dedicate segmentului consumer în raport cu anul precedent, depăşindu-şi astfel ţintele de business stabilite pentru acest an.

„Aproape că ne-am dublat veniturile în acest an în comparaţie cu anul precedent”, a declarat pentru ZF Zachary Jianglinchao, country manager în România pentru Huawei Consumer Business Group, fără a oferi alte detalii. Evoluţia are loc în contextul în care întreaga piaţă se află în creştere, a adăugat el. „Economia este în creştere şi piaţa de smartphone-uri a continuat de asemenea să crească.”