Victor Dolzhansky, director of business development – Europe, Autobooking: Căutăm un singur partener într-o ţară cu care să schimbăm total modul în care clienţii interacţionează cu service-urile auto

Autor: Alex Ciutacu 01.11.2018
Compania Autobooking caută un partener pentru România, care să integreze service-urile auto din ţară în platforma companiei şi să schimbe astfel modul în care oamenii interacţionează cu acestea, spune Victor Dolzhansky, director of business development – Europe, Autobooking, în cadrul evenimentului Forumul Investitorilor în Franciză 2018. „Businessurile din automotive pierd legătura dintre businessurile conservatoare şi clienţii moderni. Chiar şi în pieţele avansate precum SUA sau Germania, îmi sun prietenul, îmi sun tatăl, mă duc pe Google, iau o listă de 100 de serviceuri şi încerc să îmi rezerv un loc la un atelier auto dar durează ore întregi. Trebuie să conectezi şi să le oferi atelierelor auto o soluţie de care au nevoie pentru a aborda modern clienţi. Trebuie să schimbăm modul în care lucrurile funcţionează în industrie”, spune Vitor Dolzhansky. Investiţia iniţială este de 50.000 de euro şi poate ajunge până la 300.000 de euro până la break-even, buget din care 60% reprezintă cheltuieli de marketing. Redevenţa se situează la 15% din venitul net lunar.