ZF Live. Stephane Dumas, fondator al Meli Melo Paris. Dezvoltăm magazinele Meli Melo în România în sistem de franciză, apoi ieşim pe pieţele internaţionale

Autor: Alexandra Cepăreanu 05.11.2018

Investiţia într-un magazin francizat Meli Melo se încadrează între 60.000 şi 80.000 de euro cu TVA inclusă, iar investiţia poate fi recuperată după primii doi ani de activitate.



Retailerul de accesorii Meli Melo Paris se extinde în sistem de franciză din vara acestui an când a deschis magazinul francizat din Târ­gu-Jiu, iar prioritatea este să dezvolte busi­nes­­sul pe plan local cu trei magazine pe an deschise în sistem de franciză, urmând ca mai apoi să iasă cu businessul pe pieţele interna­ţio­nale, a spus în cadrul emisiunii de business ZF Live Stephane Dumas, fondator al Meli Melo Paris.

„Investiţia iniţială se încadrează între 60.000 şi 80.000 de euro cu TVA inclusă şi în doi ani maxim banii sunt recuperaţi pentru că poţi avea venituri de aproximativ 3.000 de euro pe lună. Timp de trei ani vrem să deschidem trei magazine francizate pe an pe piaţa din România apoi vizăm pieţele internaţionale“, a spus Stephane Dumas.

Pe lângă investiţia iniţială care se încadrează între 60.000 şi 80.000 de euro se adaugă şi taxa de franciză de 5.000 de euro, potrivit datelor ZF.