Agenţia de marketing online adLemonade mizează pe venituri cu 50% mai mari anul acesta
Autor:
Ioana Nita
05.11.2018
Anul trecut, adLemonade a gestionat bugete de 4 mil. euro pentru clienţi locali şi străini.
adLemonade, agenţia de marketing online înfiinţată de Anabela Luca în 2012 la Sibiu, estimează că va încheia anul acesta cu venituri mai mari cu 50% faţă de 2017, când afacerile s-au situat la un milion de lei. Estimarea de creştere se bazează pe consolidarea şi extinderea parteneriatelor existente, precum şi pe deschiderea unor noi puncta de lucru.
„În primul semestru din 2018, veniturile au crescut cu 35% faţă de aceeaşi perioadă din 2017, însă estimăm ca până la finalul anului creşterea să fie de 50% comparativ cu anul trecut. Creşterea se datorează unor noi clienţi proaspăt adăugaţi în portofoliu din zona IT şi e-commerce“, a declarat pentru ZF Anabela Luca, fondatoarea adLemonade. Ea a adăugat că majorarea afacerilor vine şi ca urmare a deschiderii unor noi puncte de lucru, precum cel din Cluj-Napoca, inaugurat în luna august.