Conferinţa ZF Branduri româneşti, Timişoara. Puterea unei naţiuni nu stă în clădiri şi bani, ci în oamenii care o alcătuiesc şi care generează lucruri materiale
Echipa reprezintă cel mai important capital al unei companii, iar extrapolând la nivelul ţării, oamenii au puterea să se organizeze pentru a se dezvolta. Lipsa forţei de muncă este o problemă pentru antreprenorii români, însă aceştia trebuie să investească în continuare în brand şi să fie atenţi la dinamica pieţei au susţinut antreprenorii din zona Banatului, care au creat câteva dintre cele mai mari branduri din ţară, prezenţi la conferinţa Branduri Româneşti, organizată de ZF la Timişoara cu sprijinul Raiffeisen Bank România.
Evenimentul a reunit peste 120 de participanţi, antreprenori, consultanţi, bancheri, care au vorbit despre importanţa unui brand pentru companiile româneşti, cât de greu se construieşte şi cum poate fi dezvoltat.
„Cea mai mare pierdere a unei ţări nu sunt banii, clădirile. Puterea unei naţiuni stă în puterea celor care o alcătuiesc de a genera lucruri materiale. România e o ţară de unde pleacă mulţi dintre cei care ar trebui să rămână. Nu ducem lipsă de cei care ar putea să reaşeze România la un loc firesc, dar nu ne putem organiza, nu suntem disciplinaţi“, a spus Romeo Dunca, proprietarul Dunca Expediţii, una dintre cele mai mari companii de transport marfă de pe piaţa locală.