Black Friday 2018 la eMag. Ce planuri are cel mai mare retailer online. eMAG estimează vânzări de 400 mil. lei de Black Friday, plus 40 mil. lei faţă de 2017

Autor: Adrian Seceleanu 11.11.2018

eMAG, cel mai mare magazin online de pe piaţa locală, estimează vânzări de 400 mil. lei în data de 16 noiembrie - când va organiza evenimentul de shopping Black Friday, o creştere de 40 mil. lei faţă de anul precedent, a declarat Iulian Stanciu, CEO al companiei în cadrul unei conferinţe de presă.

“Este o creştere care bate creşterea consumului. Consumul a crescut în România cu 5%, noi avem o creşrere estimată mai mare”, a declarat Stanciu.

Oferta va include 3 milioane de produse, disponibile de la eMAG dar şi de la 6.000 de firme care sunt prezente în platforma eMAG Marketplace.

eMAG se aşteaptă să livreze comenzile până pe data de 28 noiembrie, în condiţiile în care compania a investity 65 mil. euro într-un nou depozit dedicat produselor voluminoase.

“Cu o suprafaţă de 126.000 de metri pătraţi (cât 20 de terenuri de fotbal) şi o capacitate de 2 milioane de produse voluminoase mari şi medii, noul spaţiu este cel mai mare depozit din Sud-Estul Europei.

Depozitul a fost construit de către compania românească Bau Construct”, conform datelor comunicate de retailer.