Creşterea pe retail a adus băncii BRD-SocGen un profit net de 1,14 miliarde de lei, după nouă luni din 2018, mai mare cu 9%

Autor: Claudia Medrega 09.11.2018

François Bloch, CEO al BRD-Soc Gen: Creşterea a fost susţinută de avansul volumelor de credite şi depozite pe segmentul retail, de intensificarea tranzacţiilor.



BRD-SocGen, a treia bancă de pe piaţa locală după active, a raportat pentru primele nouă luni din 2018 un profit net de 1,14 mld lei, în creştere cu 9% faţă de câştigul raportat pentru aceeaşi perioadă a anului trecut.

Rezultatul a fost influenţat în principal de creşterea venitului net şi ajustarea costului riscului.

„În primele nouă luni ale anului 2018, grupul BRD a obţinut rezultate foarte solide, ce reflectă dinamica comercială pozitivă şi performanţa operaţională robustă. Creşterea a fost susţinută de avansul volumelor de credite şi depozite pe segmentul retail, de intensi­fi­carea tranzacţiilor, în timp ce utili­zarea tot mai ridicată a solu­ţiilor de bancă la distanţă confir­mă eforturile continue de a îmbu­nă­tăţi oferta noastră digi­tală“, a de­cla­rat François Bloch, direc­torul general al BRD-SocGen.