Veniturile UPC au crescut cu 4% în trim. III, la 164 mil. lei. Reţeaua companiei s-a extins la 3,1 milioane de gospodării

Autor: Adrian Seceleanu 09.11.2018

♦ Compania a câştigat un număr de 74.100 de abonamente noi, cele mai bune performanţe fiind înregistrate pe telefonie fixă şi internet.



Compania de cablu UPC, parte a grupului american Liberty Global, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de telecom, a înregis­trat în al treilea tri­mestru venituri de 164,2 mil. lei, în creştere cu 4% faţă de anul precedent, pe fondul creş­terii numărului de abonamente, con­form datelor comunicate de operator. În pri­mele 9 luni, veniturile UPC au fost de 489,7 mil. lei, mai mari cu 5% faţă de anul 2017.

„Rezultatele obţinute reflectă efor­turile echipei noastre, dedicate să le ofere clienţilor servicii digitale superioare. În acest trimestru, am atins două repere importante: 400.000 de modemuri Connect Box şi 200.000 de mediaboxuri Horizon în casele clienţilor noştri. Prin extinderea ofertei de conţinut TV pre­mium cu cele mai importante competiţii sportive, ne-am consolidat strategia de a oferi cea mai bună experienţă digitală clienţilor din zona noastră de acoperire: conţinut care răspunde nevoilor întregii familii, disponibil oriunde şi oricând şi viteze superioare de internet prin Wi-Fi”, a declarat Mihnea Rădulescu, CEO al UPC România.