DB Schenker, divizia de logistică a gigantului Deutsche Bahn, ţinteşte afaceri de 130 mil. euro în 2008. „Am atras noi clienţi din FMCG şi auto“

Autor: Mirabela Tiron 12.11.2018
DB Schenker, divizia de lo­gis­tică a gigantului german Deutsche Bahn, ţinteşte pentru acest an afaceri de 130 de milioane de euro, în creştere circa 5% faţă de nivelul de anul an­terior, pe fondul atragerii de noi clienţi, po­trivit oficialilor companiei şi calculelor ZF.

„În ianuarie-septembrie cifra de afaceri a crescut cu 7% în lei şi cu 5-6% în euro (pe fon­dul deprecierii monedei naţionale). Portofoliul de clienţi a crescut cu noi clienţi din FMCG, industria auto, servicii profe­sio­nale. Clienţii existenţi din industria auto şi electronice s-au dezvoltat“, a declarat pen­tru ZF Albin Budinsky, CEO-ul com­paniei de logistică în România.