Wolfgang Schulz, BMW România: Vedem evoluţia din sectorul IT şi în preferinţele clienţilor, majoritatea optează pentru cheie inteligentă şi control prin gesturi

Autor: Bogdan Alecu 13.11.2018

Până la mijlocul lunii octombrie BMW a ajuns la un total de 250 de maşini electrice i3 livrate, dintre care peste 100 în acest an.



Evoluţia sectorului IT se reflectă tot mai mult şi în preferinţele clienţilor care achiziţionează automobile noi, aceştia fiind interesaţi în primul rând de inovaţiile implementate. Până acum câţiva ani cele mai importante carac­te­ris­tici erau legate de performanţele di­na­mice ale maşinii, însă odată cu înăs­prirea normelor de poluare şi accentul tot mai mare care cade pe tehnologie, şi clienţii se reorientează către echi­pa­mente hi-tech.

„Clienţii români sunt foarte inte­re­saţi de inovaţie. Spre exemplu, în cazul noilor modele precum Seria 7 sau X3 pro­centul echipării cu sistemul ce per­mite control prin gesturi ajunge până la 95%, iar cheia inteligentă (care permite inclusiv controlul maşinii din afara acesteia – n.red.) ajunge şi la 100% în cazul unor modele“, explică Wolfgang Schulz, directorul general al BMW Group România.