Trei IT-işti au investit 40.000 € în dezvoltarea unei platforme prin intermediul căreia se pot tranzacţiona bilete la concert, teatru şi la alte activităţi culturale

Autor: Alexandra Cepăreanu 14.11.2018

Platforma vizează extinderea şi pe piaţa internaţională.



Un român care a lucrat aproximativ şapte ani în cadrul com­paniei Philips Olanda, pe diverse zone - de la dezvoltare de produs la marketing de divizie - a revenit în România şi a în­fiinţat platforma Tixplace prin care consumatorii pot vinde şi cumpăra bilete la spectacole şi festivaluri. Investiţia în înfiin­ţarea businessului a fost de 40.000 de euro, bani pro­veniţi din surse proprii, iar până la final de an repre­zentanţii companiei esti­mează că vor ajunge la o comu­nitate de câţiva mii de utilizatori.

„Ceea ce le propunem noi consumatorilor este să se mute de pe contul de Facebook, unde majoritatea dintre noi anun­ţăm că avem un bilet de dat, într-o platformă care face totul pentru tine, inclusiv transferul de bani şi bilete. Este o afacere din zona de start-up-uri din new economy şi marketplace-uri“, a spus pentru ZF Iustin Iftime, cofondator al plat­formei Tixplace.