Trei IT-işti au investit 40.000 € în dezvoltarea unei platforme prin intermediul căreia se pot tranzacţiona bilete la concert, teatru şi la alte activităţi culturale
Platforma vizează extinderea şi pe piaţa internaţională.
Un român care a lucrat aproximativ şapte ani în cadrul companiei Philips Olanda, pe diverse zone - de la dezvoltare de produs la marketing de divizie - a revenit în România şi a înfiinţat platforma Tixplace prin care consumatorii pot vinde şi cumpăra bilete la spectacole şi festivaluri. Investiţia în înfiinţarea businessului a fost de 40.000 de euro, bani proveniţi din surse proprii, iar până la final de an reprezentanţii companiei estimează că vor ajunge la o comunitate de câţiva mii de utilizatori.
„Ceea ce le propunem noi consumatorilor este să se mute de pe contul de Facebook, unde majoritatea dintre noi anunţăm că avem un bilet de dat, într-o platformă care face totul pentru tine, inclusiv transferul de bani şi bilete. Este o afacere din zona de start-up-uri din new economy şi marketplace-uri“, a spus pentru ZF Iustin Iftime, cofondator al platformei Tixplace.