Telekom face bilanţul ofertei şoc lansate în urmă cu un an: contractele fără perioadă minimă şi netul nelimitat ne-au adus 200.000 de clienţi business
Grupul mizează pe reluarea proiectelor de informatizare din sectorul public şi pe lansarea unor proiecte smart city.
Grupul Telekom a câştigat într-un an un portofoliu de peste 200.000 de clienţi din rândul antreprenorilor după mutarea comercială şoc făcută în urmă cu un an de zile - lansarea portofoliului Freedom, care include internet nelimitat 4G la abonamente, contracte fără o perioadă minimă şi separarea achiziţiei de telefoane de cea de servicii.
Grupul estimează că va atinge rapid un număr de 300.000 de clienţi, a declarat Ovidiu Ghiman, director executiv comercial segment business în cadrul Telekom România.
„Ne îndreptăm cu paşi repezi spre un portofoliu de 300.000 de antreprenori şi noi credem că o să continuăm să creştem“, a declarat Ghiman. El a adăugat că mare parte dintre clienţi vin de la concurenţii operatorului.