Românii, cel mai bine îmbrăcaţi din regiune? Piaţa românească de fashion este cea mai atractivă pentru marii retaileri

Autor: Cristina Bellu 15.11.2018

Contextul economic bun, definit de creşterea rapidă a PIB-ului, şomajul scăzut şi majorarea salariilor, creează condiţii favorabile pentru retailerii de fashion din cele 14 pieţe ale Europei Centrale şi de Est (ECE), piaţa din România prezentând interes pentru aceştia din perspectiva potenţialului de creştere, consideră Silviu Pop, Head of Research în cadrul Colliers International Romania.

“România rămâne una din variantele cele mai interesante pentru retailerii de fashion, din prisma potenţialului de creştere. Faţă de vecinii cu un nivel de trai comparabil, piaţa din România pare considerabil mai puţin dezvoltată pe zona ofertei, cu mai puţin de 190 metri pătraţi de spaţii comerciale moderne la mia de locuitori, în timp ce în Polonia şi Cehia, raportul depăşeşte 300 de metri pătraţi, iar Ungaria se apropie de acest prag”, spune Silviu Pop.