Un sfert din tranzacţiile online cu cardul de Black Friday au fost realizate cu carduri de credit, conform datelor PayU, companie condusă de Marius Costin

Autor: Adrian Seceleanu 19.11.2018

Cel mai mare magazin online a vândut cu peste 100 mil. lei mai mult faţă de anul precedent. PayU a procesat plăţi online de 157 mil. lei pe 16 noiembrie, o creştere de 43%.



EMAG, cel mai mare magazin online de pe piaţa locală şi re­tailerul care a introdus pe piaţa locală evenimentul de shop­ping Black Friday în 2011, a în­re­gistrat la ediţia din acest an, organizată în data de 16 noiembrie, vânzări de produse în valoare de 459,56 mil. lei, o creştere de aproape 28% faţă de anul pre­cedent şi peste es­ti­mă­rile iniţiale, de 400 mil. lei, conform date­lor companiei.

Numărul maxim de vizi­tatori simultani pe plat­for­ma eMAG a fost de 405.372, iar nu­mărul total de vizite a fost de 9,567 milioane, aproa­pe 80% din vizite fiind realizate de pe mobil. Spre comparaţie, în data de 16 noiembrie, conform datelor din platforma SATI a BRAT, site-ul de anunţuri OLX a înregistrat 1,2 milioane de vizite, dintre care 436.000 de pe desktop sau laptop, iar restul de pe echipamente mobile.