ZF Live Special. Microsoft Business Summit 2018. Marco Vigelini, CEO al MakerCamp.it: Jocurile video precum Minecraft pot fi utilizate în scopuri didactice

Autor: Răzvan Botea 20.11.2018

Varianta educaţională a Minecraft, unul dintre cele mai populare jocuri video din lume, achiziţionată de Microsoft în anul 2014, este un instrument didactic care are avantajul că îi captivează pe copii şi elevi, care învaţă astfel lucruri noi jucându-se.

„De exemplu, în Minecraft poţi simula un experiment chimic, poţi importa obiecte fizice şi aşa mai departe. Copiii pot crea ceva virtual în Minecraft, apoi să selecteze zona şi să o printeze la o imprimantă 3D. Copiilor le place Minecraft. Când începi să înveţi din el, Minecraft nu mai este un joc video, ci este un instrument didactic. Un profesor poate încerca să menţioneze Minecraft într-o clasă şi să vadă reacţia copiilor, care va fi entuziastă”, a declarat Marco Vigelini, CEO al MakerCamp.it, în cadrul unei ediţii speciale a emisiunii ZF Live, transmise de la evenimentul Microsoft Business Summit 2018.