Gigantul japonez Fujitsu pariază pe servicii şi îşi îndrumă cei 30.000 de parteneri spre acelaşi model de business

Autor: Alex Ciutacu 20.11.2018

Ţintim până în 2021-2022 o marjă de profit operaţional de peste 10%. (...) Printre oportunităţile pe care le vedem se numără şi natura schimbătoare a investiţiilor din industria de IT şi noile alianţe care se extind între industrii.



Partenerii conglomeratului japonez de tehnologie Fujitsu vor fi încurajaţi şi sus­ţi­nuţi să facă trecerea la un nou model de busi­ness, orientat spre servicii, în contextul în care aceasta este principala tendinţă din pia­ţă alături de „microalianţe şi consoli­dare”, au declarat reprezentanţii companiei în cadrul unei conferinţe organizate în Germania.

„Ne-am uitat la cei 30.000 de parteneri şi am considerat că trebuie să îi ajutăm să facă trecerea spre servicii. (...) Piaţa a devenit aglomerată. Ce facem acum este să punem partenerii împreună şi să îi ajutăm să se digitalizeze. Am luat partenerii furnizori de servicii împreună cu alţi parteneri asemănători, ne-am uitat la ofertele lor şi i-am pus împreună. (...) Microalianţele sunt noul trend în această piaţă. Jucătorii nu vor mai rămâne pe piaţă cu toţii, vor fi mult mai puţini pentru că tendinţa este de consolidare”, a declarat Rudiger Frickenshmidt, head of EMEA Service Provider Business în cadrul Fujitsu.