Black Friday 2018 a generat creşteri de până la 100% pentru marii retaileri online din România, indiferent de industrie

Autor: Ioana Nita 20.11.2018

Pe lângă produse electro-IT, românii au cumpărat şi foarte multe articole de îmbrăcăminte şi încălţăminte, mobilă şi obiecte decorative, precum şi cărţi sau produse naturiste.

 


Campania de reduceri Black Friday de anul acesta a generat creşteri ale vânzărilor pentru toţi marii retaileri online din România, indiferent de industria în care activează - electro-IT, fashion, home & deco, cărţi sau produse naturiste, rata de creştere ajungând chiar şi la peste 100%. Avansul faţă de campania de anul trecut variază pentru fiecare retailer în parte, în condiţiile în care fiecare a avut o abordare diferită a conceptului de Black Friday - în cazul unor jucători perioada de reduceri nu a avut loc doar vineri, ci a fost extinsă şi pe parcursul weekendului.

Pe segmentul electro-IT, pe lângă retailerii online eMAG şi evoMAG, care au anunţat încă de zilele trecute rezultalele campaniei de Black Friday de anul acesta – vânzări de

459,56 mil. lei (98,47 mil. euro) într-o singură zi (16 noiembrie), plus 28% faţă de 2017, respectiv vânzări de 4,6 mil. euro în perioada 1-16 noiembrie, magazinul online ideall.ro a anunţat o majorare a vânzărilor cu 45%, la peste 5 mil. euro în perioada 16-18 noiembrie, iar F64, cel mai mare retailer de echipamente şi accesorii foto şi video din România, a încasat 8,9 mil. lei (1,9 mil. euro) în weekendul de Black Friday din peste 6.500 de comenzi primite.