ARMO: Vânzările de Black Friday 2018 au crescut cu 30% faţă de anul trecut

Autor: Ioana Nita 21.11.2018

Campaniile de Black Friday organizate de peste 5.000 de magazine online în 2018 în România au adus vânzări mai mari cu 30% comparativ cu evenimentul de reduceri din 2017, românii cumpărând în principal produse pentru casă şi îngrijirea casei, electrocasnice mici, îngrijire personală, fashion, televizoare, telefoane, anvelope şi jucării.

„Comerţul online este pentru toată lumea. Ne dorim ca cei din mediul rural, din oraşele mici şi persoane din zone defavorizate să beneficieze de avantajele comerţului online şi anume de varietatea mare de produse, preţuri şi servicii mai bune, pe care le pot compara în mod transparent. Black Friday este cel mai aşteptat moment pentru cumpărături, un eveniment pentru care companiile au investit atât înainte, în timpul, cât şi după, mobilizând forţă de muncă pe parcursul weekendului dar şi pe parcursul nopţii”, a declarat Florinel Chiş, director executiv al Asociaţiei Române a Magazinelor Online şi chief technology advisor în cadrul EMOTA (European eCommerce and Omni-Channel Trade Association).