ZF Branduri româneşti, Timişoara. Romeo Dunca, proprietarul Dunca Expediţii: Fiecare antreprenor român care a rezistat 20 de ani ar trebui să fie un studiu de caz

Autor: Georgiana Mihalache 23.11.2018

„Consumăm 2 milioane de litri de motorină pe lună, facem 4 milioane de kilometri de drumuri cu toată flota pentru a realiza profit.“



Problema lipsei de angajaţi de pe piaţa locală de care se plâng toţi antreprenorii este una acută, iar în acest context, antreprenorii care au mai mult de 20 de ani de experienţă în business pot reprezenta studii de caz, susţine Romeo Dunca, proprietarul Dunca Expediţii, una dintre cele mai mari companii de transport marfă de pe piaţa locală. El a fost prezent la conferinţa Branduri româneşti de la Timişoara, organizată de Ziarul Financiar în parteneriat cu Raiffeisen Bank România.

„Companiile româneşti se luptă, încearcă, dar cei mai mulţi sunt scăpaţi printre degete, România e o ţară de unde pleacă mulţi dintre cei care ar trebui să rămână. Nu ducem lipsă de cei care ar putea să reaşeze România la un loc firesc, dar nu ne putem organiza, nu suntem disciplinaţi”, a spus Romeo Dunca.