Brandul de bucătării Ixina vrea să acopere marile oraşe ale ţării

Autor: Cristina Roşca 02.01.2019

Ixina este un brand originar din Belgia, lansat acum mai bine de două decenii şi care este specializat în comerţul cu mobilier de bucătarie. Serviciile Ixina acoperă de la partea de design şi proiectare, la producţie (prin reţeaua de parteneri germani) şi montaj mobilier de bucătărie, la care se adaugă electrocasnice.

Compania realizează peste 50.000 de bucătării pe an la nivel internaţional, conform celor mai recente date. Astăzi, compania are - direct sau în franciză - peste 300 de magazine la nivel mondial. Pe plan local, master franciza este deţinută de compania Kitchen Pro, care acum, la aproape trei ani de la deschiderea magazinului din Bucureşti, a ajuns şi pe piaţa din Constanţa printr-un partener şi vrea să extindă brandul şi în alte oraşe mari ale ţării în sistem de franciză. 

Investiţia într-un magazin Ixina variază de la 50.000 de euro până la 100.000 de euro.  Taxa de franciză este de 23.000 de euro. Cei care doresc să devină francizaţi Ixina trebuie să aibă spirit antreprenorial, să cunoască piaţa şi consumatorul local, să aibă circa 40 de ani şi suficienţi bani pentru a investi într-un astfel de business.