A lucrat mai bine de un deceniu în sectorul construcţiilor, dar a decis să îşi pornească un business cu haine

Autor: Mădălina Dediu Panaete 27.12.2018

Adrian Dumitrescu, un român care a lucrat mai bine de un deceniu pentru producătorul de ciment Carpatcement, a decis în 2016 să schimbe domeniul şi să aducă pe piaţa locală franciza brandului portughez de modă LANIDOR.

LANIDOR este cel mai mare brand de îmbrăcăminte destinat femeilor din Portugalia şi are o reţea de circa 100 de magazine în ţări precum Portugalia, Spania, Cipru, Liban, Qatar sau Ecuador. Lanţul a fost fondat în 1966, conform datelor de pe site-ul companiei.

Primul magazin din România a fost deschis în mallul ParkLake, iar compania caută parteneri pentru a extinde brandul. Investiţia într-un magazin LANIDOR este de circa 100.000 de euro.

În vederea deschiderii unui magazin sub brandul LANIDOR, pe lângă resursele financiare necesare, francizatul trebuie să aibă în vedere mai multe elemente în alegerea poziţiei magazinului. Magazinul trebuie să fie poziţionat pe o stradă principală sau shopping center, suprafaţa de vânzare să fie adecvată şi să aibă un depozit de 100-120 mp, să fie în oraşe cu o populaţie cu minimum 80.000 de locuitori şi să aibă un design interior exclusiv care să reflecte imaginea brandului”, spun reprezentanţii companiei.