Cum să faci bani din hobby-uri şi artă. Un business pe care îl poţi porni cu numai 5.000 de euro

Autor: Mădălina Panaete 30.12.2018

ReCreative, brand lansat în urmă cu şapte ani, comercializează produse de birotică/papetărie, rechizite, jocuri educaţionale, mărgele şi accesorii, obiecte de decor, produse pentru pictat şi organizează ateliere de creaţie. BDG Creativ, cea care deţine brandul, a lansat franciza în 2015 . Astfel, reţeaua numără acum două unităţi, din care una este în franciză.

Deocamdată, brandul este prezent în Braşov şi Constanţa, iar compania caută parteneri pentru extinderea ReCreative la nivel naţional. Investiţia iniţială într-un magazin ReCreative se ridică la 5.000-20.000 de euro. Compania nu percepe taxă de franciză şi nici redevenţe lunare, ci doar o contribuţie lunară la bugetul de marketing care se ridică la 1% din cifra de afaceri.

Magazinele trebuie să aibă o suprafaţă de 50-200 mp şi să fie amplasate stradal sau în centre comerciale. Compania BDG Creativ oferă francizatului asistenţă în alegerea locaţiei, suport în amenajarea magazinului şi în acţiuni de marketing, promovare a brandului, trainguri, dar şi venituri dintr-un număr mai mare de activităţi şi anume cursuri în şcoli, ateliere de creaţie în magazin, organizări zile de naştere, teambulding-uri, vânzarea produselor din magazin.