Mega Image îi atrage pe români ca un magnet: Reţeaua merge spre afaceri de 6 mld. lei în 2018 după o creştere de 20% la şase luni

Autor: Cristina Roşca 26.11.2018

Retailerul belgiano-olandez Mega Image se îndreaptă către afaceri de 6 mld. lei în 2018, în contextul în care va reuşi să îşi menţină ritmul de creştere de aproape 20% din prima parte a anului. Reţeaua de magazine Mega Image a obţinut în primul semestru o cifră de afaceri de 2,75 mld. lei, în urcare cu aproape 20% faţă de aceeaşi perioadă a lui 2017.

Oficialii de la Mega Image nu au răspuns până la închiderea ediţiei solicitării ZF privind rezultatele şi estimările pentru tot anul 2018.

Avansul vine într-o perioadă în care consumul a continuat să crească (plus 7,5% în primele şase luni din 2018), deşi mai temperat decât în anii anteriori, iar compania a continuat să se extindă, ba mai mult, a targetat şi pieţe noi, cum este cazul Timişoarei în vara lui 2018. În perioada 1 iulie 2017 - 30 iunie 2018, din datele ZF, Mega Image a deschis în total 50-60 de magazine noi, fie ele supermarketuri cu acelaşi nume sau magazine de proximitate Shop & Go.

De altfel, compania a anunţat anterior că menţine acest ritm de expansiune, doar că, spre deosebire de alţi ani, merge şi pe pieţe noi. Abia în ultimii ani reţeaua a ieşit din Bucureşti şi din apropierea acestuia şi s-a extins pe pieţe precum Cluj-Napoca şi Timişoara. Mai mult, ZF a scris recent că Mega Image negociază preluarea reţelei locale de magazine Zanfir din zona Vrancei şi din împrejurimi.