Codruţa Georgiu Lambrino, business unit manager la Cramele Recaş: Am mizat pe investiţii şi inovaţie pentru a creşte brandul

Autor: Georgiana Mihalache 29.11.2018

Cheia dezvoltării producătorului de vin Cramele Recaş, unul dintre cei mai mari jucători pe piaţa de profil, a fost investiţia constantă în partea de viticultură, iar jucătorii din domeniul vinului trebuie să caute consumatorul pe toate canalele de comunicare – online, ofline, social media, susţine Codruţa Georgiu Lambrino, business unit manager la Cramele Recaş. Ea a fost prezentă la conferinţa Branduri româneşti, organizată la Timişoara de ZF şi Raiffeisen Bank România.

„Brandul a apărut pe piaţă de 29 de ani, iniţial a avut un nume mai sofisticat, se numea Vitners, a fost schimbat numele. Businessul la început a fost diferit, la început eram o cramă locală, nu ştia nimeni de zona Recaş. După investiţii s-a ajuns la un brand internaţional, fiind cel mai mare exportator de vin din România.