Retailerul de echipamente sportive Hervis vrea să pună pe hartă încă 4 magazine în decembrie şi 10 în 2019

Autor: Cristina Roşca 05.12.2018

Retailerul de echipamente sportive Hervis, care a intrat pe piaţa locală în 2007, în plin boom economic, va încheia anul cu un total de 30 de magazine după ce va deschide patru unităţi doar în decembrie. Mai mult, compania continuă expansiunea accelerată cu zece magazine noi bugetate pentru 2019. 

„În 2018 am inaugurat, până acum, trei magazine, în Ploieşti şi Drobeta-Turnu Severin în luna mai şi în Roman în noiembrie. Nu am închis nicio unitate până în prezent“, spune CÂtÂlin Pozdarie (foto), executivul român care conduce businessul Hervis în România de circa un deceniu.

În total, în România magazinele Hervis sunt prezente în 19 oraşe din ţară. Din totalul de 26 de magazine, şase sunt în Capitală. Pentru anul 2019 Hervis are în plan deschiderea a 10 magazine, număr care depinde însă şi de viteza de dezvotare a centrelor comerciale. 

Retailerul pariază pe centre comerciale şi malluri, mergând la fel ca toţi jucătorii din comerţ – indiferent de specificul lui – după clienţi. În România, 99% din cumpărături se fac la mall.  În 2017, ultimul an pentru care există date publice, retailerul a obţinut o cifră de afaceri de 160 de milioane de lei, plus 23% faţă de anul anterior şi dublă faţă de 2014.