ZF LIVE. Adina Mugescu, CEO The Beer Institut: În cinci luni au apărut şase microberării noi, lucru care indică un interes ridicat pentru producători

Autor: Răzvan Botea 07.12.2018

Magazinul de bere artizanală The Beer In­sti­tute, care are în portofoliu 140 de etichete de bere artizanală de la 30 de producători locali, a ajuns la vânzări de 50.000 de euro în numai patru luni de activitate, deşi aceasta era ţinta iniţială pentru un an întreg de funcţionare.

„O să mai deschidem un shop luna aceasta. Lucrurile au evoluat destul de repede şi noi nu ne-am aşteptat. Ne pro­pusesem să ajungem la veni­turi de 50.000 de euro în primul an de func­ţionare, dar am atins această cifră în 4 luni şi acest lucru ne-a dat încredere să des­chidem şi ur­mătorul magazin“, a spus la ZF Live  Adina Mugescu, CEO şi cofondator alThe Beer Institute.