Un start-up pe zi Alina şi Ionuţ Tomescu, o familie de corporatişti din Braşov a investit 40.000 de euro într-o prăvălie cu produse alimentare tradiţionale. „Pe termen mediu vrem să producem şi noi, direct sub brandul Băcănia lui Tomiţă, şi să deschidem alte băcănii în următorii 3-5 ani.“
Familia Tomescu din judeţul Braşov a pornit afacerea Băcănia lui Tomiţă în urmă cu un an, după naşterea primului copil, când au simţit că îşi doreau să-l hrănească cu produse din ingrediente naturale, făcute după reţete tradiţionale, iar în produsele de pe piaţă nu aveau prea mare încredere.
„Ne gândeam de mult la o afacere, dar nu aveam idee ce să facem. Ideea s-a materializat acum un an, după ce a apărut copilul în viaţa noastră. Nu aveam încredere în ce găseam pe piaţă şi ne gândeam să facem ceva pentru el. Soţul meu a crescut la Slatina, iar părinţii lui cultivau şi încă cultivă legume şi ne-am gândit să mergem pe ideea asta, să facem o băcănie cu produse tradiţionale, realizate de producători români“, spune Alina Tomescu, cofondatoarea brandului Băcănia lui Tomiţă.