GrowMaster: Nu poţi să câştigi clienţi pe Instagram doar dacă pui poze şi nu ai o strategie în spate

Autor: Ioana Nita 07.12.2018

Creşterea expunerii brandurilor pe Instagram este „o ştiinţă în sine“ care are impact direct în vânzările unui business.

 


Reţeaua de socializare Instagram este în prezent cel mai în vogă canal de marketing şi vânzări pentru branduri şi retaileri, creşterea popularităţii brandurilor pe acest canal devenind o adevărată ştiinţă, potrivit lui Alexandru Peneş, fondatorul platformei online GrowMaster.ro. 

Prin intermediul acesteia, utilizatorii de Instagram din România, atât businessuri, cât şi persoane fizice, îşi pot creşte expunerea în cadrul reţelei de socializare.

„Creşterea popularităţii pe Insta­gram nu mai este de mult o activitate oca­zională, ci o ştiinţă în sine ce înglo­bează o serie de factori esenţiali care trebuie avuţi în vedere pe contul de Instagram.“ Astfel, businessurile sau persoanele fizice care vor să aibă influenţă în mediul online au nevoie de o strategie pentru a-şi creşte expunerea pe Instagram, reţeaua de socializare cu cea mai rapidă creştere la ora actuală - un miliard de utilizatori la nivel global şi un milion local.