evoMAG a vândut de 5,4 mil. euro de Black Friday

Autor: Adrian Seceleanu 07.12.2018

Compania Evolution Prest Systems, care administrează evoMAG.ro, unul dintre cei mai mari zece retaileri online electro-IT din România, a înregistrat pe durata campaniei de shopping Black Friday, desfăşurată în intervalul 1 - 25 noiembrie, vânzări de 5,4 milioane de euro.

„Am observat anul acesta un interes mult mai mare al clienţilor faţă de reducerile de Black Friday. (...) Am adus marfa mai din timp, am asigurat stocuri mai mari, am desfăşurat campania de reduceri pe mai multe zile comparativ cu anii trecuţi, am crescut investiţiile în SEO”, spune Mihai Pătraşcu, CEO şi acţionar majoritar al evoMAG.

Clienţii evoMAG au plasat peste 24.000 de comenzi, iar numărul total de vizite pe site-ul evoMAG.ro a urcat, în campania de Black Friday, la peste 1,9 milioane. 33% dintre clienţi au ales să plătească cu cardul produsele achiziţionate de Black Friday, iar pentru 15% din numărul total de comenzi, clienţii au optat pentru plata în rate. De asemenea, aproape 60% din traficul înregistrat pe site a venit de pe dispozitivele mobile. 

Anul acesta, cele mai achiziţionate produse au fost televizoarele, topul fiind completat, în ordine, de telefoane mobile, laptopuri, electrocasnice şi componente PC.