ZF Live. Ioana Mihuţ, administrator GoldNutrition. Încheiem anul cu afaceri de 400.000 de euro, iar ţinta pentru 2019 este să ajungem la pragul de 1 mil. euro
♦ Pe piaţa din România există 10 jucători mari pe segmentul suplimentelor pentru sportivi sau persoane active, care au fiecare afaceri de peste 1 mil. euro
GoldNutrition, producător de băuturi energizante şi suplimente alimentare pentru sportivi de performanţă sau pentru persoane active, originar din Portugalia, va încheia anul acesta cu afaceri de peste 400.000 de euro pe piaţa din România, planurile reprezentanţilor locali pentru anul viitor fiind dublarea cifrei de afaceri prin extinderea gamei de produse.
„În România suntem încă mici, dacă aici ne gândim că la anul am putea să atingem 1 milion de euro, în Portugalia cifra de afaceri este de peste 6 milioane de euro, în Spania este de 2,5 milioane de euro, dar acestea sunt pieţe educate cu deschidere mult mai mare. Însă şi piaţa din România este în creştere, suplimentele încep să se consume, iar publicul începe să fie mai educat“, a spus Ioana Mihuţ, administrator al GoldNutrition EEC (East European Company), în cadrul emisiunii de business ZF Live.