Lanţul de brutării-bistrou Paul a ajuns la 17 unităţi şi urmează să deschidă în Agora Floreasca. Alte pariuri: livrarea la domiciliu şi vânzările B2B

Autor: Cristina Roşca 11.12.2018

♦ Cifra de afaceri a companiei Moulin D’or, care operează reţeaua Paul, a ajuns anul trecut la aproape 10 milioane de euro, în urcare cu circa 7% faţă de 2016 ♦ Trendul ascendent a continuat şi în 2018 ♦ După cifra de afaceri de anul trecut, compania Moulin D’or este unul dintre cei mai puternici zece jucători de pe piaţa de restaurante din România, o piaţă de 2 mld. euro dominată de McDonald’s şi KFC.

„Am lansat brandul în Ro­mâ­nia în anul 2008, iar în prezent sărbătorim 10 ani de activitate pe piaţa lo­cală, cu 17 unităţi. Sun­tem în Bucureşti cu 13 unităţi şi în alte trei oraşe din ţară - Ploieşti, Cluj-Napoca (două brutării) şi Constanţa“, spune Ovidiu Albu, general ma­nager al Paul România. Compania este adusă pe plan local în sistem de franciză de mai mulţi antreprenori.