Sărbătorile de iarnă cresc vânzările magazinelor de jucării cu peste 20% faţă de o lună obişnuită

Autor: Georgiana Mihalache 12.12.2018

Jucăriile educative, dar şi cele care interacţionează cu copiii sunt în topul listei de cumpărături.



Febra cadourilor care îi cuprinde mai ales pe părinţi în perioada sărbătorilor de iarnă se traduce în businessurile companiilor care comercializează jucării în vânzări cu 20% până la 30% mai mari decât în restul anului. Mai mult, în ultimii ani fenomenul Black Friday a decalat perioada în care încep cumpărăturile cu o lună, iar părinţii încep să caute mai mult produse educative pentru a le dărui.

„Circa 20-25% din totalul vânzărilor este în perioada de Moş Nicolae, Moş Crăciun. Un amendament este că în ultimii ani comportamentul de cumpărător s-a modificat odată cu apariţia Black Friday şi lumea alege să cumpere cadouri mai consistente atunci când este Black Friday, undeva la mijlocul lui noiembrie, aşa că şi această lună a început să devină importantă în segmentul vânzărilor de jucării“, a spus pentru ZF Alice Mitu, care deţine compania ErFi Kids, specializată în comerţul cu produse pentru copii, care are şi magazine de profil în Bucureşti.