Mircea Draja, un executiv care a lucrat 20 de ani pentru Coca-Cola, pariază pe un retailer de produse locale şi bio

Autor: Cristina Roşca 13.12.2018

Retailerul Real Foods a pornit la drum în 2016 cu operaţiuni online şi a deschis între timp şi două unităţi offline. Compania aşteaptă afaceri de 1 mil. euro în 2018.



Mircea Draja, un executiv care şi-a construit cariera în sistemul Coca-Cola, anunţa în 2015 că a decis împreună cu familia să se întoarcă în ţară după 19 ani petrecuţi peste hotare. Tot el spunea că vrea să îşi încerce norocul în antreprenoriat, iar un an mai târziu, în 2016, lansa platforma online pentru Real Foods.

„Ideea a pornit de la dorinţa de a aduce sub aceeaşi umbrelă produse care să îndeplinească următoarele criterii: să fie manufacturate (nu avem branduri cu producţie industrială), să le cunoaştem povestea şi să ştim cum sunt făcute. Când am pornit la drum cu platforma online lumea a crezut că suntem un blog pentru micii producători, pentru că ofeream foarte multe detalii despre cine sunt, ce produc şi cum produc”, îşi aminteşte Mircea Draja.