Antreprenori locali. Lanţul de bijuterii Teilor vrea să meargă pe patru pieţe externe în 2019

Autor: Cristina Roşca 14.12.2018

Lanţul de bijuterii Teilor, fondat de antreprenorul Florin Enache acum circa două decenii, a deschis în 2018 zece magazine şi continuă expansiunea şi anul viitor, atât pe plan local, cât şi internaţional.

„Vom încheia 2018 cu un total de 36 de magazine, după ce în acest an ne-am îndreptat atenţia către consolidarea zonei de centru-vest a ţării, deschizând noi unităţi în Arad, Satu Mare şi Alba Iulia“, spune Anda Jurcă, directorul naţional de vânzări al Teilor. Pentru anul viitor, sunt deja planificate inaugurări la Baia Mare şi Timişoara. În cazul oraşului de pe Bega, retailerul de bijuterii are deja o unitate şi mai vrea alte două în 2019.

„Continuăm strategia din 2018 şi anul viitor, şi anume ne concentrăm atenţia pe zona de vest a ţării, o zonă dezvoltată economic şi cu un client educat şi cunoscător, dar care până recent mergea afară pentru achiziţii de bijuterii. În Capitală şi în zona de sud a ţării avem o acoperire bună şi o poziţie puternică a brandului şi vrem să replicăm acest model şi în partea de vest a României.“

Unul dintre planurile companiei pe 2019 este extinderea peste graniţe, fiind vizate patru pieţe străine. Anda Jurcă nu oferă încă nume, afirmând că în prezent se desfăşoară negocieri pentru a acoperi cele mai importante zone (hotspoturi). Expansiunea se va face direct de companie şi nu prin parteneri francizaţi.

Teilor şi-a dublat cifra de afaceri în 2018 faţă de anul anterior, până la 150 milioane de lei, avansul fiind susţinut atât de expansiune, cât şi de ajungerea la maturitate a unităţilor deja existente.