Loredana Butnaru, Miele: Terminăm anul 2018 cu o creştere de 33% şi mergem înainte cu deschiderea de magazine proprii
Businessul din România al retailerului german de electrocasnice de lux Miele va ajunge la finalul lui 2018 la circa 8 milioane de euro.
Retailerul german Miele, activ pe piaţa electrocasnicelor de lux, va încheia anul cu o creştere de 33% a cifrei de afaceri, până la 8 milioane de euro, şi pariază în continuare pe dezvoltare.
„A fost un an cu rezultate mult peste aşteptări, înregistrând o creştere de 33% a cifrei de afaceri faţă de 2017. Black Friday a ajutat la nivel general la obţinerea acestei creşteri, octombrie şi noiembrie fiind două luni cu vânzări duble faţă de o lună normală. Trebuie menţionat însă că tot anul a fost la fel de bun, cu creşteri constante an la an“, spune Loredana Butnaru, executivul român care conduce operaţiunile locale de retail şi distribuţie ale Miele, businessul fiind operat de compania Miele Appliances. Grupul german are local şi o fabrică de subansambluri la Braşov, însă aceasta este operată separat.
Produsele Miele sunt vândute într-un total de peste 70 de puncte de vânzare - showroomuri proprii, magazine exclusive, magazine partenere şi online.