Loredana Butnaru, Miele: Terminăm anul 2018 cu o creştere de 33% şi mergem înainte cu deschiderea de magazine proprii

Autor: Cristina Roşca 19.12.2018

Businessul din România al retailerului german de electrocasnice de lux Miele va ajunge la finalul lui 2018 la circa 8 milioane de euro.



Retailerul german Miele, activ pe piaţa electro­casni­celor de lux, va încheia anul cu o creştere de 33% a cifrei de afaceri, până la 8 milioane de euro, şi pariază în continuare pe dezvoltare.

„A fost un an cu rezultate mult peste aşteptări, înre­gis­trând o creştere de 33% a cifrei de afaceri faţă de 2017. Black Friday a ajutat la nivel general la obţinerea acestei creşteri, octombrie şi noiembrie fiind două luni cu vânzări duble faţă de o lună normală. Trebuie menţionat însă că tot anul a fost la fel de bun, cu creşteri constante an la an“, spune Loredana Butnaru, executivul român care conduce ope­raţiunile locale de retail şi distribuţie ale Miele, busi­nessul fiind operat de compania Miele Appliances. Grupul german are local şi o fabrică de subansambluri la Braşov, însă aceasta este operată separat.

Produsele Miele sunt vândute într-un total de peste 70 de puncte de vânzare - showroomuri proprii, magazine exclusive, magazine partenere şi online.