Francezii de la Decathlon vor să deschidă 5 magazine în România, în 2019

Autor: Alexandra Cepăreanu 19.12.2018

Retailerul francez de articole sportive Decathlon încheie anul 2018 cu 23 de magazine des­chi­se pe piaţa locală, iar obiec­tivul pentru anul 2019 este să mai deschidă cinci magazine în Româ­nia, a spus Lăcră­mioa­ra Roşca, director mar­keting în ca­drul De­cathlon România.

„Estimăm 28 de maga­zi­ne deschise pe piaţa lo­ca­lă la sfârşitul anului 2019, ex­tin­derea unora din ma­ga­zi­nele exis­tente şi vom con­tinua dezvoltarea livră­rilor online prin de­ma­rarea unei reţele de ma­gazine/puncte de colec­tare în zonele dens popu­late unde, din cauza tra­ficului lumea ajunge cu mai multă greutate la un magazin Decathlon existent“, a spus Lăcrămioara Roşca.

Grupul francez, care a intrat pe pia­ţa locală în 2009 cu un magazin în cartierul bucureştean Militari, a avut în 2017 o cifră de afaceri de 760 mil. lei (165 mil. euro). Pe piaţa locală, retai­lerul Decathlon reuneşte peste 1.300 de colaboratori.

Piaţa totală a echipamentelor spor­tive, estimată de ZF şi companiile de pro­fil la 2,5-2,7 mld. lei, este împărţită de jucătorii specializaţi precum Hervis, Intersport şi Decathlon, cu magazinele mobobrand – Adidas, Under Armour, Nike -, cu cele online şi cu lanţurile de hipermarketuri.