Francezii de la Decathlon vor să deschidă 5 magazine în România, în 2019
Retailerul francez de articole sportive Decathlon încheie anul 2018 cu 23 de magazine deschise pe piaţa locală, iar obiectivul pentru anul 2019 este să mai deschidă cinci magazine în România, a spus Lăcrămioara Roşca, director marketing în cadrul Decathlon România.
„Estimăm 28 de magazine deschise pe piaţa locală la sfârşitul anului 2019, extinderea unora din magazinele existente şi vom continua dezvoltarea livrărilor online prin demararea unei reţele de magazine/puncte de colectare în zonele dens populate unde, din cauza traficului lumea ajunge cu mai multă greutate la un magazin Decathlon existent“, a spus Lăcrămioara Roşca.
Grupul francez, care a intrat pe piaţa locală în 2009 cu un magazin în cartierul bucureştean Militari, a avut în 2017 o cifră de afaceri de 760 mil. lei (165 mil. euro). Pe piaţa locală, retailerul Decathlon reuneşte peste 1.300 de colaboratori.
Piaţa totală a echipamentelor sportive, estimată de ZF şi companiile de profil la 2,5-2,7 mld. lei, este împărţită de jucătorii specializaţi precum Hervis, Intersport şi Decathlon, cu magazinele mobobrand – Adidas, Under Armour, Nike -, cu cele online şi cu lanţurile de hipermarketuri.