Primul milion de euro din cafea: Reţeaua de cafenele care vrea să cucerească România cu băuturi calde şi reci pe bază de cafea, sucuri naturale de fructe, ceaiuri, prăjituri, snackuri şi sandviciuri

Autor: Alina-Elena Vasiliu 02.01.2019

Reţeaua de cafenele Coffee 2 Go numără 23 de puncte de vânzare de tip kiosk sau coffee shop, comercializând băuturi calde şi reci pe bază de cafea, sucuri naturale de fructe, ceaiuri, prăjituri, snackuri şi sandviciuri.

Lanţul a fost lansat în urmă cu cinci ani de doi antreprenori locali, Vlad Timaru şi Mircea Rădulescu. Recent, reprezentanţii Coffee 2 Go spuneau că din planurile lor pentru 2018 face parte includerea unui nou sortiment de cafea în oferta localurilor sub acest nume, şi anume cafeaua exotică importată din Tanzania, Kilimanjaro sau Santos. Tot ei spuneau că cele mai consumate produse din localurile lor sunt cafeaua latte şi cappuccino, care au generat 75% din vânzări în sezonul rece, şi frappeul, care a fost consumat de mai mult de jumătate dintre clienţi în sezonul cald.

Pentru acordarea de francize, proprietarii businessului preferă candidaţii cu oarecare experienţă antreprenorială, cu vârsta cuprinsă între 22 şi 45 de ani, care să aibă posibilitatea implicării active în franciza achiziţionată.

Compania MaxJoy Euro Trade Concept SRL, care a lansat conceptul Coffee 2 Go, şi-a bugetat pentru acest an afaceri de 1,3 milion de euro, după ce anul trecut a reuşit să realizeze primul milion de euro din vânzarea de cafele şi alte gustări.