Un antreprenor român a fondat un concept de restaurant cu specific grecesc de tip tavernă. Cum puteţi să vă deschideţi un restaurant Hercule în franciză

Autor: Alina-Elena Vasiliu 31.12.2018

Hercule este un concept de restaurant cu specific grecesc de tip tavernă fondat în urmă cu circa trei ani de un antreprenor român. Reţeaua s-a menţinut în ultimul an la patru unităţi, dintre care trei în franciză.

„Sosul de bază tzatziki este făcut după o reţetă originală 100% din Grecia, carnea tip Gyros de porc este de cea mai bună calitate, iar pita este rumenită exact ca în insula Creta. Avem şi carne de pui cu legume, iar în curând vom implementa şi carnea de curcan“, spun oficialii companiei Strong MND Corporation, care deţine brandul Hercule.

Investiţia într-un restaurant Hercule porneşte de la 50.000 de euro şi poate ajunge la 120.000 de euro. Taxa de franciză este de 7.500 de euro, iar cei care doresc să obţină franciza trebuie să aibă între 23 şi 65 de ani. Reprezentanţii companiei care deţine franciza spun că asigură suport permanent francizaţilor.

Redevenţele lunare pe care trebuie să le plătească francizaţii se ridică la 3% din încasări, în timp ce contribuţia lunară la bugetul de marketing este echivalentul a 1% din încasări.