Frank Wagner, CEO al Lidl România: Intenţionăm să menţinem ritmul de creştere şi să inaugurăm peste 15 magazine

Autor: Cristina Roşca 07.01.2019

♦ În 2018 cifra de afaceri a discounterului german pe piaţa locală a crescut cu peste 10% faţă de anul anterior, când businessul Lidl în România a sărit de 6,5 mld. lei ♦ Compania are aproape 240 de magazine de discount pe plan local.



Discounterul german Lidl a ajuns la o reţea de 238 de magazine în România şi continuă expansiunea în ritmul deja obişnuit, de 10-15 unităţi noi pe an. Discounterul a intrat oficial pe piaţa locală în 2011, când a pre­luat cele 107 magazine ale Plus Discount. Apoi a pariat pe dezvoltare de la zero.

„Şi în 2019 intenţionăm să menţinem ritmul de creştere şi să inaugurăm peste 15 noi magazine în România (...). Şi anul acesta obiectivul nostru este să avem un impact pozitiv în comunităţile în care activăm, prin crearea de noi locuri de muncă, dar şi prin investiţii relevante în educaţie şi mediu“, spune Frank Wagner, CEO al Lidl România de circa trei ani.