Exclusiv ZF. Care sunt priorităţile lui Christophe Dridi, noul CEO de la Dacia: Prima creştere a capacităţii de producţie din ultimul deceniu, investiţii de cel puţin 100 mil. euro, 300 noi angajaţi, lansarea unui nou motor care ar putea duce businessul la peste 6 mld. euro

Autor: Bogdan Alecu 08.01.2019

Investiţii de cel puţin 100 mil. euro, prima creştere a capacităţii de producţie din ultimul deceniu, planuri pentru 300 de noi angajaţi şi lansarea unui nou motor care ar putea duce businessul Dacia la peste 6 mld. euro sunt temele de pe agenda noului director general al Dacia, Christophe Dridi.



Noul director general al Auto­mo­bile Dacia spune că prin­ci­palul avantaj al României îl re­pre­zintă nivelul instruirii oa­me­nilor şi faptul că aici grupul fran­cez deţine întreg lanţul, de la pro­iec­tare la producţie şi vânzare.

„Am lucrat în Franţa, Maroc, Mexic, Japo­nia, iar în România am întâlnit locul cu cele mai bune talente. În plus, aici avem tot lanţul, de la design, inginerie, testare, producţie de maşini şi componente, cel mai mare centru logistic şi divizie comercială“, a spus Chris­tophe Dridi.

El a preluat conducerea Automo­bi­le Dacia în luna decembrie a anului tre­cut, după un interimat asigurat de Jerome Olive Alliance Regio­nal SVP Manufacturing Process Engine­ering & Supply Chain Eurasia Region, care anterior a mai deţinut conducerea Dacia.