Vânzările retailerului online FashionUP au crescut cu 20% în primele 9 luni din 2018

Autor: Ioana Nita 15.01.2019

Retailerul online de modă FashionUP, unul dintre principalii jucători de pe piaţa locală de profil, a înregistrat în primele nouă luni ale anului trecut vânzări totale de 19 milioane lei, în creştere cu 20% faţă de aceeaşi perioadă din 2017, avansul fiind generat de extinderea portofoliului pe anumite segmente, precum home & deco şi beauty, precum şi de încheierea de parteneriate noi cu furnizori din străinătate.

„Sunt trei aspecte importante care au generat această creştere: îmbunătăţirea segmentului de home & deco, extinderea portofoliului FashionUP şi în zona de beauty, precum şi noi parteneriate strategice cu cea mai importantă companie din Marea Britanie din zona de sport şi cu retailerul numărul 1 din Spania – El Corte Ingles”, a explicat Mira Anghelescu, director de operaţiuni în cadrul FashionUP.